hero-press overview share print facebook linkedin twitter

Jak to všechno začalo...

Dnešní svět se liší od toho, který existoval před 10 lety, a už vůbec se nepodobá světu v roce 1886, kdy byla společnost Hero založena. Naše společnost míří od prvního dne stejným směrem, a ačkoliv se znění našeho poslání mohlo v průběhu času měnit, jeho podstatou vždy bylo přinášet zákazníkům potěšení prostřednictvím výrobků inspirovanými přírodou. To je to, co děláme a v čem jsme dobří. Hlavní podstatou našeho podnikání je přinášet lidem do jejich domovů přírodu v pohodlném balení.

Chceme, aby potraviny, které nabízíme, byly v té nejlepší kvalitě, a proto využíváme jen prvotřídní přírodní ingredience a minimalizujeme přitom jejich zpracování.

Náš závazek ke změně

Opravdová udržitelnost vyžaduje společné jednání a dlouhodobé soustředění na cíl. Ačkoli máme udržitelnost v DNA od samého počátku, v loňském roce jsme se s rodinnými akcionáři rozhodli, že podnikneme odvážnější, progresivnější a cílenější kroky. Naše zakladatele zaujala snaha skupiny Hero Group o udržitelnost, a tak tuto důležitou otázku postavili do popředí naší práce. Během několika dnů jsme vytvořili tým zaměřený na udržitelnost, jehož členy jsou lidé z celé organizace. Cíl byl jasný – Jak můžeme zajistit, abychom přírodě dávali více, než bereme?

Následující měsíce byly ve znamení detailních průzkumů a plodných diskusí za pomoci externích odborníků a dalších, kdo věří v udržitelnost. Tým složený ze specialistů z různých oborů, jehož členy byli i zástupci rodiny Oetkerů, poháněla vpřed vnitřní motivace, aby naše společnost byla připravena na budoucnost. To vedlo k vytvoření strategie udržitelnosti.

Chcete vidět, jaké závazky si skupina Hero Group určila v oblasti udržitelnosti? Více informací zjistíte v přiložené brožuře nebo ve videu (v anglickém znění) níže nebo na globálních stránkách Hero Group. 

Udržitelnost - Závazek ke změně společnosti Hero Group